poniedziałek, 17 września 2012

Matowy na życzenie


                            


 Hej wszystkim!  Oto tutorial na życzenie mojej koleżanki Agnieszki, którą serdecznie pozdrawiam. Poprosiła mnie, abym wykonała makijaż dzienny w wersji matowej w brązach. Mam nadzieję, że zarówno jej jak i reszcie czytelników tego bloga będzie się podobało.
No to zaczynamy;)



Na całą twarz nałożyłam podkład i korektor. Na powieki użyłam bazy. 

podkład o przedlużonej trwałości ALKEMIKA nr 51
korektor z palety korektorów Beauties Factory
baza pod cienie URBAN DECAY



Na całą powiekę nałożyłam cielisty cień (zaznaczony na zdjęciu strzałką od góry).




Następnie w zewnętrznym kąciku dodałam brązowego matu (na zdjęciu zaznaczonym pod cieniem cielistym). Oba cienie połączyłam ze sobą,dodając na zmianę jasnego i ciemnego. Obu cieni użyłam również na dolnej powiece.

Łuk brwiowy i wewnętrzny kącik rozświetliłam białym matem. Górną powiekę podkreśliłam czarną kredką, którą później roztarłam skośnym pędzelkiem. Następnie wytuszowałam rzęsy.


 Opruszyłam lekko pudrem transparentnym całą twarz, nałożyłam róż na policzki oraz rozświetlacz na kości policzkowe.
Usta są dwóch wersjach: błyszczyk w naturalnym odcieniu lub czerwona pomadka z odrobiną czerwonego błyszczyka. 





 Cienie z paletki SLEEK Au Naturel
 Biały mat z palety ALKEMIKA
Puder transparentny ALKEMIKA 1A
Róż CALVIN KLEIN treasure 105
Rozświetlacz ELF
Pomadka Rimmel 095
Mascara Maybelline One by One
Błyszczyk Bell milky shake 07
Błyszczyk ALKEMIKA 508




To już wszystko. Jeżeli tutorial wam się podobał, to bardzo się cieszę. Możecie pisać w komentarzach wasze propozycje na makijaż. Bardzo chętnie skorzystam z waszych pomysłów.

Całuski,
Ika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz